Ben balıktan zehirlendiğim için yiyemiyorum bebeğim haftasına göre bir hafta geriden geliyor bu açık kapanır mı bilmiyorum ama geç döllenme dedi doktor decavit kullanıyordum ona gerek tok femix omega yazıyorum yerine dedi ilk hamileliğimde başka doktorum gerek yok balık hapı ancak seni şişirir demişti vermemişti 2. Hamileliğimde doktor önerince bilemedim kızlar