Korona dönemi aile bireyleri dışında pek ziyaret olacağını sanmıyorum bende. Normal önden düğmeli bi pijama takımı düşünüyorum sadece ben. Tesettürlüyüm ama zaten kimse görmeyecek diye illa sabahlık üstüne olması şart değil gibi geliyor. Ama bulursam yine önü düğmeli ve üstüne sabahlık istiyorum. Trendyolda görmüştüm ama rengini beğenmediğim için alamadım bende.