Merhaba anneler 2. Hamileliğim. Şu an 5 hafta 5 günlük dün doktora gittim keseyi gördük ama kalp atışını duyamadık. Kızım da 5+3 de duymuştuk kalp atışını. Doktor sorun olmadığını söyledi ama yine biraz canım sıkıldı siz ne zaman duydunuz yardımcı olursanız sevinirim