Arkadaşlar merhaba,
3 gündür geçmeyen migren ağrım sonucu nane yağı kullanmaya karar verdim sanırım biraz fazla kaçırdım.Ağrımı büyük ölçüde hafifletti ama çok fazla soluduğum için boğazlarımda biraz yanma hissi yaratıyor. Bu normal midir? Göz altlarıma ve burun kenarlarına da sürmüştüm.Bebeğe bir zararı olur mu ?