Amed2121 Kızlar şimdi uyandım Bi baktım göğsümden birşey gelmiş yeni gelmiş üstümdeki yeni islanmisti elim degdi ıslaklığı hissettim sıvı mi süt mü sizce biraz tedirgin oldum dokundum böyle yapısı hafif yapış yapış? İlk defa böyle birşey geldi nedir sizce?
ozlem-06atli Amed2121 Sütte olabilir biraz erken gibi ama. Göğüslerinize hiç dokunmayın. Doktorunuzla görüşün.
denizakan Amed2121 bendede geliyo o sut olusuyor bebek dogdugu zaman o sıvıyı emmesi lazim mis oynatma esine o sivida kalsin ben oyle yapiyorum belki dedikleri dogrudur
Tugceasel_ Amed2121 hamilelik döneminde göğüslere çok dokunulmaması gerekiyor doğumu başlattığı için 😌
Amed2121 ozlem-06atli çok afedersiniz ama eşim akşam oynadı fln biraz ondan dolayı mı acaba bilmiyorum korktum biraz süt mü sıvı mı bilmiyorum İnşaAllah kötü birşey değildir ya 🤕
ozlem-06atli Amed2121 Süt olabilir canım. Hamilelik döneminde hormonlar yükseliyor. Prolaktin süt hormonu olarak geçiyor. Uyarınca göğsü sıvı ya da süt gelebilir. Bence dikkatli olmalısın. Korkacak bir şey yok.
Amed2121 ozlem-06atli artık daha çok dikkat ederim İnşaAllah ilk gebelik biraz acemiyim bilmiyordum çok Sagol canım