Naz2017 Hanımlar şeker olma ihtimalim var insülin direncim sınırda gebelik şekeri olup doğum yapanlar bebekte herhangi bir sağlık sorunu oluyor mu
ikibebelianne Naz2017 canım bnde insülin kullanıyorum 37/3 haftalığım dikkat ettım bi sıkıntı olmadı inş sağsalim sağlıklı kucagımada almak nasıp olur