Geçmiş olsun canım bende kürtaj oldum özelde olmuştum öncesinde aç gittim temizledim sonra doktorla konuştuk bana önlük verdiler o sırada serum da taktılar serum bitince genel anestezi ile uyudum uyandığımda herşey bitmişti çok kısa sürdü doktorum bunu ilk adet tarihin olarak düşün 30-40 gün sonra tekrar adetin gelir gelmezse kontrole gel dedi normalde düzensiz olmasına rağmen geldi biz patoloji ye gönderdik orda da bir sorun çıkmadı çok şükür gebe kalmayı düşündüğümüz de kaldık 5 ay sonra şuan 25 haftalık hamileyim