Elif551 Kızlar merhaba şuan 7+6 yım geçen hafta perşembe kalp atışını gördük doktor bir ay sonra çağırdı çevremdeki herkes bir buçuk ay falan geçsin diyor pandemi de varya siz ne sıklıkla gidiyorsunuz
Busra34ybg Elif551 bende ayda bir gidiyordum canım ama 12. Hafta dolmadan gitmen lazım çünkü bazı testler isteyecek doktor haftanı kaçırma sakın
gulapikk Elif551 20 günde bir gel diyor 13+2 yiz bende dediğini yapıyorum çevrem dığurtmicak valla beni bebek için o 15 gün bile önemli canım
Gzdsrm Elif551 canim basindan beri ayda 1 gidiyoruz 2li test falan ister muhtemelen doktorun bence 1 ay sonra dediyse 1 ay sonra git baslicagi ilaclar falan olcak muhtemelen
Haticeyuce31 Elif551 ben ayda bir gitmeyi düşünüyorum canim zaten ister istemez ohke oluyor çevreye bakma allah korusun bisey olacağı varsa 1 ay sonra gjdincede olabilir ravbime emanet simdi değil 12 . Hactaxa gideceksin testler var onlari verilen ondan 1 ay sonra gel cinsiyete bakalim dicek 1 ay sonra buyumusmu gelişimi nasil gel dicek zaten 32. Haftadan sonra nst başlıyor 2 3 haftada bir çağırmaya başlayacak Ben 5+4de keseyi gördüm allahn izniyle cumartesi gidip kalp atışını dugucaz 9+5 oluyorum o zaman
Astadavistabeybi Elif551 7 den sonra 12.haftada gittik bizde ikili test için canım eğer kanama vs bir sıkıntı yoksa ilk ayalar 1 ayda çağırıyorlar
Asude967 Elif551 28 olucaz ayda bir bence en uygunu siz çevrenize bakmayın doktorunuz ne diyorsa ona göre davranın
hazal86_ Ayda bir gidiyoruz, 22 haftalık hamileyim, en baştan beri bu şekilde gittim, yapılan testler de o haftalara denk geldi sorun olmadı . 28′den sonra 2 haftada bire düşebilir.
RukiyeOzdmr Elif551 ayda 1 gidiyorum canım. Sende sakın 1 buçuk ay bekleme , 2 Li test yapacak tahlil yapacak değerlerine bakıp yeni vitaminler verecek muhtemelen. Doktorun ne derse onu yap burda bizler doktor değiliz.1 buçuk ay 2 ay beklemek saçma. Doktor ne zman gel derse o zman git
Asi_0658 Elif551 bende ayda bir gidiyorum dr çagirmadigi sürece sürekli girmiorum en son 15 haftalıkken gittim şuan 18+1 haftaligim ayın 25 detaylı ultrason randevum var ve genel kontrol için gideceğim pandemi zamanı olduğu için pek evden dışarı çıkma taraftarı değilim birde
Ozgedemiralp34 Elif551 6+6 haftamdayım bende xcumartrsi günü duydum kalp atısını doktorum 3 hafta sonra çagırdı bence doktorunuz ne diyorsa onun dediğini yapın 1,5 ay çok uzun mesela 12. Hafta da 2li tarama var folik asit bırakılacak başka vitamin baslayacak yani çevrenizdrkilere çok itibar etmeyin
MihmininAnnesi Elif551 doktorunun çağırdığı sürede git mutlaka canım. Bende 7+6 yım. Ben haftada bir gidiyorum düşük riski olduğu için. Etrafa kulak asma
Asi_0658 Ozgedemiralp34 ben erken öğrendim 10 haftada erkeğe benzetti 12 de erkek dedi 15 de tekrar erkek dediler
Teacherr Ozgedemiralp34 bana da 12. Haftamda erkek dedi yksek ihtimalle şimdi 14. Haftadayım, 16. Haftada gittiğimde kesinleşecek
Hazalveannesi Elif551 33+4 haftaligim canim bugune kadar hep ayda bir gittik bugun randevum var belki bugunden sonra sıklaştırabilir kontrolleri🤷♀️🌸🌸😊