Meryemerva 2015 aralık ayında isteğe bağlı sezeryan oldum. Şimdi 15 haftalık hamileyim kasım da doğumum olcak inşallah. SSVD İçin 3 sene yeterlimi acaba? Doktoruma henüz danışmadım. Bu konu da bilgisi olan var mı acaba?
GizemmKose Meryemerva Katıldığım bir egitimde tartışılmisti bu konu. Egitmen tıbben yapilamaz diye birsey söz konusu degil, fakat Türkiye de doktorlar genelde bu riski göze almıyor demişti. Doktora bağlı sanirim biraz da 🤔
Kdrfts Meryemerva aradan en az 4 yil gecmesi gerekli diye biliyorum sezeryan dikislerin zarar gormemesi icin ama doktorunla konusman en dogrusu biz be desek yanlis bilgilendirmis oluruz canim
Meryemerva GizemmKose Sanırım öyle her doktor yapamaz, yapmaz da.. %0.5 risk var mış. Rahim yırtılma riski.