Gece 3 gibi hastneye geldik. Suyum gelmeye başladı. 3cm de açıklığım var. Normal doğum istediğim için yatış verildi açıklık ve sancı takibi yapılacak. Hamile olan, olmayan herkesden duânızı bekliyorum. Bi avazda kendi sancım ile doğumu mu yapıyım inşAllah😓 Şimdiden hepinizden Allah razı olsun💙