Merhaba kizlar 38+6 haftalik hamileyim, gecen hafta doktora gittigimde 1 cm acilma ve rahim de yumusa var bu hafta dogurursun dedi. Ama gelen giden yok, kendimi normale hazirladim vajinamda varis var sismeye devam ediyorlar, biraz daha boyle giderse normal dogum yap aman. Tavsiyeleriniz nelerdir 🥰