ArasMom34 yaptım canım çok şükür sezeryanla oldu biraz ağrılarım var tabi inş geçicek şükür yazamadım daha doğum hikayemi malum bebişten 🥰 birde neyin gaz yapıp yapmadığını çok bilmiyorum ya sanırım biraz gazlı ağlıyor sütüm de az az gelmeye başladı şükür