Doktor uyku halinde kendini yüz üstü yatarken bulursan endişe etme zaten ilk acıyı kendinde hissedersen uyanırsın diyor normalmiş yani canım o haftalarda bende hep yüzüstü yatıyordum uyandığımda dönüyordum hemen karnın çok yoktur zaten sıkıntı etme kendine