Merhaba arkadaşlar 3 saat sonra spinal anestezi ile sezaryen doğum yapıcam korkuyorum ne yaşayacağımı bilmiyorum beni baya korkuttular yok kalp krizi geçiriyorsun gibi olucak doktorlar bastıracak kusacaksın ameliyatta vs vs nolur benimle tecrübelerinizi paylaşırmısınız gerçekten çok mu zordu prensesime kavuşmayı bile düşünemiyorum korkmaktan 😭