Bugün gittiğimde bebek kanala inmemişti 40+2 yim yatınca beş dakikada bir giren 1 dk süren bel sancım kasıklarımda kasılma oluyor suyum nişanım gelmedi normalde perşembe sezeryana girecektim ayaktayken çok bişey Yok ama yatınca hissediliyor yalancı sancımı gerçekmi anlayamıyorum yardım edermisiniz