Herkese merhaba sonunda bende doğum hikayemi yazıyorum ☺️
Hamileliğimi 5 haftalıkken öğrendik güzel Bi hamilelik yaşadım çok şükür. 37. Haftamda çatı muayenem oldu bebek daha fazla kilo almazsa normal doğuma Bi engel olmadığını soyledi 38. Haftada tekrar kontrole gittiğimde bebeğim 3.600 kiloydu 39. Haftama gün verdi doktorum tekrar kontrol ederiz kilo almışsa sezeryanla alırız eğer kilosu aynıysa açılman varsa normal doğum başlatırım dedi doktorum. 39. Haftamda hastane çantamızı aldık gittik hastaneye doktorum muayene etti bebeğin kilosu aynı suyun kalmamış açılman var doğumun başlamış dedi yatış işlemlerimi yaptık saat 11.00 da odama çıktım sancım başladı biraz sancılarımı cektim epidural yapıldı ardından suni sancı verildi açılmam 7 cm olmuştu sancıları hissetmiyordum sadece epiduralin etkisiyle biraz tansiyonum düştü kendimi çok yorgun hissediyordum ebem tekrar gelip baktı 9 cm olmuş açılman az sonra doğumhaneye gidecez dedi doğumhaneye indik saat 16.00 çiş yapma hissi geldikçe ıkın dedi ebem devamlı ıkındım yarım saat geçti bebek bayağı geldi dedi ebem bende çok yorulmuştum artık doktorum geldi eşimi de aldılar yanıma eşim elimi tuttu doktorum gelince ıkınmaya devam ettim çok zorlandığım için ebeme sen destek ver dedi doktorum, ne olduğunu anlamadım ebem aniden karnımın üzerine abandı ittirdi nefesim daralıyordu o an yeter istemiyorum falan diyordum en son. Doktorum 10 dan geriye saymaya başladı tam saat 16.50 birden karnımda Bi rahatlama oğlumu göğsüme koydular. Allahım o an paha biçilmez ❤️ annem bitanem çok şükür diye ağlamaya başladım. Bebeğimi giydirmeye götürdüler benim dikişlerim atıldı 2 dikişim varmış hiç hissetmedim dikişler atılırken. Bebeğimle odama çıktım bebeğimin 4 kilo olduğunu o an öğrendim doktorum yanlış ölmüş sabah muayenede. Kendimi kahraman gibi hissediyordum herşey çok güzeldi. Sonrasında vajinam doğumda çok zorladıkları için şişmeye başladı 10 gün oturmadım doğru düzgün yürüyemedim şükürler olsun ki şişliğim indi. Şimdi 27 gün oldu oğluşum geleli. Benim 6 saatlik doğum hikayem bu kadardı Size tavsiyem eğer bebiş 3kg üzerinde ise hiç kalkışmayın normal doğuma falan daha fazla olabiliyor doğduklarında sorularınız varsa yanıtlayabilrim uzun oldu hakkınızı helal edin Allah isteyen herkese nasip etsin.