tgce_brs amin çok teşşekkür ederim🙏❤️ Hastanede zorunlu korona testi yapıyorlar zaten yatışa geçtiğimde kan ve israr tahlili aldılar kanda ki bi değer yüksek çıkmış pozitif olarak ordan şüphelendiler sürünti testi yaptılar ağız ve burundan o negatif çıktı bi 10 gün önce geçirdiğimi anladılar o şekilde kandaki değer de ondan kalma çok düşük bi ihtimal taşıyıcı olabilirmişim ama bi sıkıntı yokmuş şuan negatifim ama hiç bir belirtim olmadı hiç bişey hissetmedim şüphelenmedim direk bebeğime etki etmiş gelişmesini durdurdu bir hafta geriden geliyordu kontrolde ben hareketlerinin azalmasından dolayı kordon dolanmasından şüphelendim ama çok farklı olaylarla karşılaştık hiç beklemediğimiz anda