burcu62 3 kez gebelik yaşadım 3ü de karnım da öldüler 1.cisi kürtaj oldum ama kendi kendime 2 sini doktorun verdiği ilaçla fitil atarak düşürdüm çok zor günlerdi çünkü 11-12 haftalarda yaşadım hep bunu şuan 4.gebeliğim 20,5 haftalık hamileyim şimdilik herşey yolunda muhakkak genetik test yaptırmanızı kan pıhtılaşma testleri yaptırmanızı ve eşinize sperm Fish testi yaptırmanızı öneririm (genetiklermizde ve kan pıhtılaşma testlerim de benim hiç birşey çıkmadı) fakat eşimin Sperminin DNA sında down sendrom geni Trizomi 21 tespit edildi bu sebeple bebek büyüyemeden dayanamıyor dendi ilk 3 ay düşük riski de sanırım buradan oldu bizim
ama siz araştırma hastanelerine gidip muhakkak yaptırmadıgınız tüm testleri yaptırın canım Bilmedigimiz o kadar çok şey var ki şu 5 sene de bilmediğim şey kalmadı desem yeridir 🤦🏽♀️