Gulsurmeli ozgeerbas bendede var ve sağ kalçam aşırı ağrıyor doktora sorduğumda bebek büyüdüğü için baskı yapıyor falan dedi
OMAYBABY ozgeerbas bende çok ayakta durunca iş yapınca falan ağrıyor bide sağ bacağıma hep kıramp giriyor 😒
OMAYBABY Happymam bende kullanıyorum 10 gün oldu başlayalı dediğim gibi sadece sağ bacakta oluyor ama gün boyu ağrı çekiyorum
ozgeerbas OMAYBABY Demek ki herkes sağ bacağında kramplar giriyor. Bende magnezyum kullanıyorum biraz iyi geldi
XxKirmizibalik Benim de sağ kalçam ağrıyo resmen topallıyorum. Yarın kontrolüm var soracağım doktoruma.bu arada 8haftalık bebeğim