Kızlar 30.haftamdayım. Dünden beri sol göğsümden hafif beyaz-sarı arası su geliyor. Çok az miktarda böyle nasıl desem çay kaşığı ucuyla miktar olarak. İki gündür de uçları hafif acıyordu :(
Sebebi nedir? Tehlike midir? Bunu yaşayan var mı? Erken doğumu tetikler mi? Şimdi de gelmiş biraz kaygılandım açıkçası erken doğuma yol açarsa diye ☹️