38.haftanın basında. Doktora genel muane ıçın gittiğimde 3 cm açıklığımın minik bir sancımın olduğunu soylidı doktor ıkı 3 gune doğum laparsın dedı ama ne düzenlı sancı oldu ne su gelısı sürekli bı kasık ağrısı süreklı bı bel ağrısı yasıyorum. Aksamları oturduğumda sürekli yalancı sancı yasıyorum yani düzenlı olmayan kasılmalar oluyor. Sizce açılma ılerleyip sancı olmama durumu olabılır mi yoksa ben suni sancı mi alcam Yarabbi delırmek üzereyim bu benım ıkıncı doğumum ğlk kızımda 38+5de doğum yapmıstım onda ne yalancı kasılma yasadım ne baska bse o kadar net geldi ki sancılarım anladım dırek ama bu farklı ya. Hurma da yıyorum squatta yapıorum ama tık yok