Merhaba canim öncelikle geçmiş olsun. Bende 8 haftalık hamileyim. Bebeğimi 5 haftalığın sonunda ögrendim. Ve bebeği öğrenene kadar her lavaboya gittiğimde pihti şeklinde kan görüyordum. Doktoruma söyledim ve bunun normal bir durum olduğunu kendimi yormamam gerektiğini söyledi. Yerleşme kanı olduğunu söyledi. Ama sen yine de en kısa zaman da bir doktora görün derim.