Anneolmakistiyorum01 Benim adetim 6 gün gecikti bugün test yaptım ve çift çizgiyi gördüm 😍 doktora gitsem ultrasonda görünür mü 😍☺️ Kese oluşmuş mudur ?
Dyg61 Anneolmakistiyorum01 hayırlı olsun şimdiden istersen önce kan testi yaptır sonucuna göre belli olur kese görüp göremeyeceğin ☺️
058elf Anneolmakistiyorum01 kese belki hemen gözükmeyebilir ama her ihtimale karşı kan verin değerine göre gidersin 🌸
Baobap Anneolmakistiyorum01 eğer döllenme ortalama sürede gerçekleştiyse şu an 4+6 günlük gebesiniz. Bence 3 4 gün sonra giderseniz keseyi kesin görürsünüz. Hayırlı olsun❤️
HasibeBurhan12 Kişiden kişiye göre değişiyor canım ama sen gene de gidip hem kan değerlerine baktır hemde vitamin ve folik asite başla ❤️
Cancana_ kan verin değerler 3000 olduğunda görünüyormuş ayrıca hayırlı olsun hayırlı evlat olsun insallah
Baobap Anneolmakistiyorum01 kan testi verin isterseniz. Bhcg 3000 ler civarındaysa da gidin görün kesenizi😋