İyi aksamlar bayanlar Cumartesi doğumum var bigün son kontrolde öğrendim ki genel anestezi yapılmıyormuş epidural yapıyorlarmıs koronadan dolayı fiyatlar farklı olurmu diye sormayı unuttum bilginiz varmı birde avcılar Anadolu’da doğumum olacak insallah sezeryan 2850 demişlerdi ekstra kalma ücretifalan bişey çıkıyor mu ona göre hazırlanalım danışmaya sorduğumda detaylı Bilgi alamadım suratsız kız vardı bitane 🙄