Elifaysu aynen katılıyorum bayanın yorumunu okuyunca güldüm 😂 ben de herşey yenme taraftarındayım çünkü bebek kadar kendi vucudumuzunda ihtiyaçları var işkembede sucuk bile olda 2 ,3 atıyorum ağzıma yani çok şükür bebeğimiz sağlıklı elhamdulillah 🥰 eskiler sürekli brokoli yemişler de sanki 😂