Kızlar bisey merak ediyorum bebegim buaralar cok hareketli akşam esimle sahura kalktım azcık biseyler atıstırdım bende sabaha kadar hareket etti nerdeyse sabah uyandım yine hala hareketli arada birde sertlesiyor birde bugün basladı kuyruk sokumumda bi acı oluyo oturdugumda bu normal mi genelde bu haftalarda azalma oldu fln diye okudum burda 🤷🏻♀️