LLeylaa-12 Nursel67 gitmiyorum ama bu çevrede oturuyorum. Daha yeni geldim. Buranın yerlileri hastaneyi kesinlikle tavsiye etmiyorlar. Bende bu sebeple Esencan Hastanesine başladım.
Betulice91 Nursel67 reyap hastanesi kesinlikle . esencan hastanes ile ilgili çok kötü yorumlar okuyoruz
Nursel67 @LLeylaa-12 bende yeni taşındık buraya hastane araştırıyorum doğa bana yakın olan hastane bir de Anadolu hastanesi var
LLeylaa-12 Nursel67 Anadolu’yu da kimse sevmiyor. Reyap ile ilgili bir tanıdık Doğumdan sonra çocuğa vurulması gereken bir aşıyı vurmamış bu sebeple ona pek sıcak bakmadım. İstersen bir de Avcılar Hospital var ona bak oraya da iyi diyorlar.
Nursel67 @Betulice91 onu bende duydum normalde Rumeli hastanesine gidiyordum buraya taşınınca gidemedim hastane araştırmaya başladım