Ces90 hahah utanma kiz 🤭 bende koltuk altimi alicaktim ben yapistirdim esime bakma diyorum surerken tuyleri gormesin diye.Kagidi yapistirip cektirmistim 😂.Ama braun makinayla aliyorum koltuk altimi,bacaklarim karisik hangisi kolayimi gelirse ya agda ya makina 😂 insAllah dogum dan sonra permatigide birakmak istiyorum o bolgemde.surekli cikiyor al al nereye kadar 😂