Merhabalar başına gelen yardımcı olabilirmi acaba
14 gün önce adet oldum ama aşırı mide bulantısı için test yaptım pozitif çıktı kanda beta 85,5 çıktı ama ara ara kahve rengi lekelenmeler oluyor keseyi görmeden bişeyde yapmıyorlar beklemekte sıkıcı 🤷