Yatışım yapıldı 39+4 suyu azalma sebebiyle
açılmam hiç yoktu ilk yattığımda 2 cm açılma var dediler şimdi başkası baştı hiç açılma yok dedi dalga geçer gibi bu haftaya kadar gelmişim bu haftadan sonra açılma olur mu sizce sezeryan olmak istiyorum özele gidip hemen yaparlar mı ?