Merhabalar şu anda 25 haftalık gebeyim. Başlangıçta Adatıptaki Tuba Tarhana gidiyordum fakat bir güvensizlik yaşadım bıraktım şimdi işe Nergiz Kılıça gidiyorum yaklaşık 1.5 aydır. Ben memnunum ama kötü yorumlar da göze çarpıyor. Bana yardım eder misiniz?