Selam kızlar 33+5 günlük hamileyim 2 gündür bebeğim çok nadir hareket ediyor sürekli toplanıyor taş gbi oluyor karnımın bir tarafı doktor 32.haftadan beri nstye sokuyor bi sıkıntı yok dedi ama herketleri 2 gündür azaldı yerini sertleşmeşer aldı bu normal mi?