Htcarslan merhaba, benim açlık şekerim sınırda veya sınırın biraz üzerinde çıkıyordu, doktorum endokrinolojiye yönlendirdi, önce bir süre yalnızca diyet denedik, istenen seviyeye düşmeyince 10. Haftamda insüline başlattı. Her gün şekerimi günde bir öğün açlık ve tokluk olarak ölçmeye devam ediyorum, şimdilik bir sorun görünmüyor, 13. Haftamdayım, tespit edildikten sonra çaresi var 😊