20 haftadan sonra sirtustu yatinca bebegin agirligi atardamariniza biner ani bayginlik hissi bas donmesi gelebilir. Ondan yatmayin diyorlar bebekle alakasi yok yani sizinle alakasi var. Çözüm bele yastik destegi koyup.gobegi saga veya sola sallandirip yarim sirtustu yatmak. Sol yan yatmazsaniz bebege kan gitmez diye bisey yok. Sol yatinca kan akisi rahatliyor ama saga ve yarim sirtustu yatmanin da bi zarari yok.