Cansummm tam olarak beni anlatmışsın, tansiyonumuzdan aldığımız kiloya kadar aynıyız. Bizde 21+3 günlüğüz. Cuma günü detaylı ultrasona gittiğimde tansiyonum yüksek oldugu için kan ve idrar tahlili verdim idrarda protein atımı varmı diye baktırmak için, çünkü ayak bileklerim çok şişiyor ve tansiyonum da 11-12/8 civarı çıkıyor hep. Tahlillerim temiz çıktı ama hergün 5-6 kez tansiyonumu ölçüp yazıyoruz 10 gün sonra randevumuz var tekrar doktorumuz bakacak... gebelik zehirlenmesi olmasın diye sürekli dua ediyorum... inşallah sağ salim atlatırız canım sende tahlillerini ihmal etme canım geçmiş olsun 😘