Çay tiryakisi ben hamileliğimde tek tiksindiğim şey oldu diyebilirim🙄İlk 5 ay canım hiç istemedi,şimdi deli gibi istiyor ama içmiyorum yinede.Çünkü hayatım boyunca anemiydim hep. Kanım,demirim çok düşüktü.Şimdi inanılmaz derecede arttı 6 buçuk aylık hamileyim doktorum kan hapına başlatmadı bile.O hapları içmektense doğuma kadar çayımdan uzak dururum.Tavsiyem içmeyin kızlar😊