Merhaba bayanlar 32 haftalık gebeyim 10 dakikadır birşey atıyor karnımın içinde ne kalp atışı kadar hızlı nede hıçkırık kadar seyrek. Dakikada 1 atıyor düzenli nedir bu sizce? Damar atışı desem hareket ettikçe durur veya elimi koyduğumda falan hissederim. Anlamadım? Yaşayan var mı?