idilduru olmuyor degil doktorumun bana dedigine göre düşük trombositle normal dogumda kanamayı kontrol altına almak daha zormuş. Bu plt de zaten kanama başladığı zaman durmama olayı. Benim zaten çatıdan dolayı mümkün degilmiş ama olsaydı da sezeryan öneririm demişti. Bende zaten normalden korkuyordum sezeryan deyince hemen tamam demiştim. Bence bu konuyu doktorunuza detaylı olarak sorun. Her doktorun görüşü farklı oluyor çünkü. Mesela ilk gebeligimde benim gittigim başka doktorlar aile hekimimiz bile pltyi görünce tekrar tekrar bakıp seni bu degerle burada kimse doguma almaz. Sen en iyisi il dışına üni hastanesine git orada dogum yap demişlerdi. Baya da korkutmuşlardı. Sonra kendi doktoruma söyledim böyle diyorlar diye. Korkma ben bu Degerlerle çok dogum yaptırdım. Sorun olmaz korkma demişti. Dedigi gibide oldu.