Serifeinc4 Ahsenimveben doktorum olabilir ishalini takıp et sık olursa gel demişti devam etmedi gitmedim bizimde son 11
Hifa38 Ahsenimveben evet canım öyle okumuştum bağırsaklar temizlermis rahim kndini daha rahat kassin diye ama illaki şart değil ishal oluncak da doğum olcak diye
Kedianasi 2020ARALIK benim düşük çok korkuyorum o yüzden Sezeryan doğum ve ikiz gebelik hakkımızda hayırlısı olsun
Brn1- Ayla92 14 Aralık için sezeryan günümüzü aldık, geçen hafta sancım olmuştu ama bu hafta olmadı birşey sadece bebeğim sürekli tekmeliyor çok alıştım 🥰
Zeyno25-bykl Brn1- aynıymış canım bende hiç 14 Aralık yokmu diye bakıyordum 😀 hangi şehir hangi hastane de yapican doğumu