Eylulun_annesi Çam ve Sakura hastanesinde doğum yapan oldu mu ? Veya memnun kaldığınız bi yönü var mı
Ada01 Eylulun_annesi doğum için değil ama teyzem acile gitmişti burundan darbe aldığı için 1.30 saat doktoru beklediler zar zor doktora ulaşmış ama hiç memnun kalmamış soru sormaya çekinmişler
Esraguler Korona tedavisi icin igrenc bi yer hastane buyük oldugu kadar icinde de gereksiz stajerler bilgisiz insan dolu canım biz cok cektik
Eylulun_annesi Esraguler kesinlikle katılıyorum bende hiç memnun kalmadım gece acil gitmek zorunda kalmıştım pişman oldum