Beli ve sırtı çok ağrıyip doğum yapan var mı ?
yaseemin1 benim aşırı sortım agrıyor ve 38 +0 ım dogum belirtisimi bilmiyrm
yaseemin1 Benimde üst sırtım çok agiriyor koluma kadar🤔
Halimer benimde belim ve sırtım 38+4um :(