Esmdrml Kizlar 13+6 da doktor erkek gibi tahmin ediyorum ama eemin olamadim kordonda olabilir dedi acaba böyle olup sonradan kız olduğunu öğrenen varmi
Ozlem05 Esmdrml ben 14 de gittim canim doktor erkek dedi sonra kordonmus biraz bekleyelim dedi bakti kız bu kız dedi 4 hafta sonra tekrr gittik kesinlesti kiz 😇😇👍
Nduru Basima gelmedi ama az once okudugum bi postta her hafta cinsiyet degismis resmen bi kiz bi erkek diyorlar hala net degil. Degisebilir de degismeyebilir de once saglikli olsun sonra da Rabbim herkesin gonlune gore versin.