İyi geceler kızlaar. 35+1 le yola devam son sürat🙋🏼♀️ Dogum yaklaştıkça korkular da bi nebze üste cıkıyor. Benim merak ettiğim konu kimden dogum hıkayesi dinlesem normal doğumda hep bi kesi yiyen olmuş. Kesisiz dikişsiz doguran anneler burada mı?? Ikınma da zorluk çekince içten yırtılıyor diyolar dogru mu acaba ?