leylaa65 Meraba kızlar akşam üzeri banyo yaptım biraz öncede lavaboya gittim böle kirli gri şekilde iltihap geldi peceteyi dolduracak şekilde suan 6+6 oldum düşükmü acaba karın agrımda yok
leylaa65 Ay inş Saglık ocagında idrar testi yaptım bugun kanda verdim sonuç yarın ögleden sonra cıkıcak inş herkes bebişine saglıkla kavuşur