Hanımlar merhaba ben 26+2 günlük gebeyim 14, 16,20 hafta iken kesin erkek dediler 3 ayrı doktor ve acilde ki doktor da dahil. Preeklampsi tanısı konuldu bu yüzden birkaç doktor değiştirmek zorunda kaldım. Neyse 21.de organ taramasi yapıldı ve kız dendi. Sonra 1 doktor gördü erkek dedi baktım böyle olmuyor memlekete geldim preeklampsi tedavisi olmak için o da baktı cinsiyeti için durumu anlattık organ taramasında kız çıktıysa kızdır, bak bende iyice yakınlaştırıp baktım kesin kız dedi 20 gün sonra kontrole gel dedi gittim bugün erkek dedi. Hocam iyi ama böyle demiştiniz dedim yanılma payı var dedi. Kızlar 26+2 yim herkes ikiz olabilir diyor siz ne düşünüyorsunuz?