Meraba arkadaşlar iyi akşamlar hepinize ..
29+3 teyiz doğum sancısıyla ilgisi olduğnu düşünmüyorum ama az önce sol tarafımda yatarken , sağdan öyle bi sancı girdiki derin nefes alamıyorum kesiyo , ama aldığım o kısa nefeste yetmiyo 3 dk falan sürdü , bi 3 dakika daha devam etse nefes alamamaktan bilmiyorum artık 🤷🏻♀️ Böyle bi durumla karşılaşan oldumu beni acill aydınlatırmısınız lütfen 🙏🏻