Mizginbyms bende Diyarbakır da ikamet ediyorum, Bağlar hastanesinde iyi bilen doktor olduğunu düşünmüyorum, size genesis te Fatma hocayı önerebilirim çok iyi bakıyor ama bayaği yoğun oluyor, Neval hoca var memoriale de o da çok iyi diyorlar ben ona gidemedim, ve Ece Öcal perinatolog var o da çok iyi tavsiye ederim ama ücreti biraz yüksek ama çok iyi ilgileniyor, bu benim 4.hamileliğim ve doktor araya araya şimdilik Fatma Hocaya gidiyorum memnunum şimdilik, inşallah sizde de bir an önce kesinleşir, böyle bir karişiklik insanı çok yoruyor