Arkadaşlar malesef erken doğumla bebeğimi kaybettim 22 haftanın içerisindeydm sebebi doktor ihmali açılma veya enfeksiyon sebebini kayıt altına almamışlar. Bu konuda sormazsaniz çünkü kendimi hala toparlayamadim doktorların tavırları yaptıkları aklıma geldikçe ağlıyorum anlayisiniz için çok teşekkür ederim soracağım soru tetenoz da kaybetmeden 5 gün once olmuştum eğer birdaha gebelik olursa bir yıl içerisinde tekrardan tetenoz olmam gerekiyor mu