svksym Anne karninda bebeginizin kalbini hissedebilir misiniz bu mümkün mü bu arada 12. Haftamın içindeyim..
Mondlicht svksym hissetmenin mümkün olacağını düşünmüyorum ancak karnınızda pıt pıt atan bir şeyler hissediyorsanız o atar damar büyük ihtimal ben baya yaşıyorum onu
CagOz1 svksym 24 Kasım 847 cıkmıstı 30 Kasım gel bşrdaha kan alalım dedi verdik bakalım yarın ne olacak sizce kac haftalıktır
CagOz1 Tazegelin12 24 Kasım 847 cıkmıstı 30 Kasım gel bşrdaha kan alalım dedi verdik bakalım yarın ne olacak sizce kac haftalıktır
svksym CagOz1 o değerlerden hiç anlamiyorum benim degerim çok yuksekti beta hcg degeri söyleyen kisi 11 hafta olabilecegini soylemisti. Ben doktora gttigimde 4. Haftanın içindeydik. Tahlil yaniltabilir.