Elcin123 bende de var ve şöyle atlatiyorum her korktugunda ayetel kursi oku ve şöyle düşün hamileliği boyunca ilaç kullanmamis doktora bir iki kere gitmiş umarsiz kadınlar bile sağlıksız yani sonunu düşünmeyenler bile çatır çıtır doğuruyor doğurmak dünyanın kanunu ve eski dönemde değiliz mesela bir suru aletler var sen korktuğun an bi iğne pat mayistin gittin bitti bu kadar. Teknoloji çağındayız ve cok şanslıyız su an kafadan zenginden fakire 100.000 hamile var. Ve şekeri tansiyonu kanseri olan var sen sanslisin hemde cok şükür et dua et olumlu ol